Data e postimit: 2014-08-18 22:19:50
Lexime: 3812
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Miku s'blihet me para !

Vepra te ngjashme
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shoqeria
Ditari im N’ditarin tim hedh mendimet e mia është miku im,me të bisedoj çdo ditë Aty janë t’gjitha t’fshehtat e zemrës sime Është miku im sekret që m’di t’gjitha fshetësitë n’rreshtat e tij mban gëzimet e mia dhe kur unë ...
Autori: J.Kastrati · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Libri
libri Libri im i dashur, Miku me i cmuar, Per mua je Bashke ne shkoll, Bashke ne shtepi, Pa njeritjetrin , Asnjeher nuk rrim. Lexoj perralla, Tregime ,ushtrim, Shume gjera te reja, Nga ti i mesoj, Kur un nuk i di, Mjafton te shfletoj. Miku...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vdekja
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dhimbja e diteve te mia, dhe jeta e shkaterruar Nga mishi i zemres sime,….nga fakti seeeeeeeeeeeeee Poezia ime vjen nga torturat..... Poezia ime eshte o...
Autori: AmAnDa SaDiKlLaRi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vdekja
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dhimbja e diteve te mia, dhe jeta e shkaterruar Nga mishi i zemres sime,….nga fakti seeeeeeeeeeeeee Poezia ime vjen nga torturat..... Poezia ime eshte o...
Autori: Amina · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Të kesh fatin ,që ta kesh në familje, një femër me vlerë dhe karakter të lartë njerëzor ,është një pasuri aq e madhe, e cila as nuk shitet e as nuk blihet .
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi personale · Tema: VELLAI IM I VETEM
VELLA I DASHUR VELLA NJE TE KAM TY TE DUA SHUM UNE QDO GJE DO BEJA PER TY TI JE GJYSMA JETES TIME TI JE QDO QE PER MUA QE NUK BLIHET ME ASGJE UNE JAM KRENARE QE KAM NJE VELLA KAQ TE MIR SI TI
Autori: Josel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Liqeni
Vizitova liqenin mbrëmë, u bë kohë s'e kisha parë. Dallgët e tij sa më shijuan, rendën, më puthën plot me mall. Sa herë kam diçka në shpirt, Bregut të tij me vrap nxitoj, liqenit, mikut tim më të mirë, të parit dua t'ia ka...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më mirë armiku i drejtë ,se miku me hile !
Autori: elvis fetahu · Lloji: Fjale te urta · Tema: miku
Miku I mire ne dite te veshtira!...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com